שלום אורן,
כמחזיק תיק התחבורה אני עוקב מקרוב אחר שביעות רצון התושבים מחברת קווים ויודע כי הדבר תלוי בחוויה הסובייקטית של כל תושב, לרבות שביעות רצון גבוהה מצד תושבים רבים אל מול אכזבה מצד תושבים אחרים. אכן אנו פועלים לשיפור מתמיד בתפקוד החברה וכל תלונה בנוגע לאיחור, לאי הגעה, או להתנהגות לא נאותה של נהג אוטובוס, צריכה להיות מדווחת למשרד התחבורה, ואנו מוודאים שכל תלונה מטופלת בהתאם.
בחלק מהמקרים חברת קווים נקנסת על ידי משרד התחבורה, ותפקודה הכולל יילקח בחשבון על ידי משרד התחבורה בעת ההחלטה על חידוש הזיכיון להפעלת הקווים במודיעין-מכבים-רעות.
עם זאת, יש לציין שבסך הכל מצב התחבורה הציבורית במודיעין דומה למצב בשאר הארץ. קיים מחסור ארצי בנהגי אוטובוס, והוא פוגע באיכות השירות הניתן בכלל חברות האוטובוסים.
לצד הביקורת, אני חייב לציין את הקשר הישיר ביננו לבין משרד התחבורה וחברת קווים, ואת הנכונות שלהם לסייע ולשפר את השירות במסגרת האילוצים. לדוגמה, תגבור הקווים לתל אביב בשבועות בהן לא פעלה הרכבת. בשורה התחתונה, אנו נעים קדימה ומחוייבים להמשיך ולעמוד בחזית המאבק למען איכות השירות של התחבורה הציבורית בעיר, איכות שירות לה ראויים בזכות רבה תושבי העיר.