שלום מוריה,
המונח בידול עסקי קצת מבלבל, ונראה שמתערבב עם נושא שנקרא מיקוד עסקי.
אני רוצה להציע פרשנות אחרת לנושא.
ניקח חנות צעצועים לא בהכרח רשת... ונניח שיש עוד חנות בקרבת מקום, שתיהן מציעות את אותה הסחורה אותם המחירים ואפילו את אותם המבצעים ובכל זאת יש חנות אחת מלאה והשנייה הרבה פחות ... השאלה הנשאלת - למה?
הסיבה היא האנשים שמתפעלים את החנות, את בעל העסק / השותף / המוכר.
כל אחד מהם מביא את הערכים שלו, את המהות שלו, ואת האנרגיה שלו.
החיבור לאנשים נעשה לבסוף באופן לא מילולי ולא מודע.
יש משמעות לחיבור בין הקונה למוכר, נותן השרות ללקוח!
זה בעיניי הבידול... החיבור עם האנשים.
מיקוד עסקי - מיהם האנשים שאני רוצה לגעת בהם, מיהם קהל היעד הכי מדויק שלי.
לבסוף מה שיקבע אם יבואו אליך, הוא הבידול - החיבור עם הצד השני.
בהצלחה,
איריס
972506775989